LOHKO / THE BLOCK

Tulevaksi lohkoksi olin valinnut B230 vuosimallia -89 tai uudempi.
Syy vuosimallille on runkolaakerin parempi sijoitus ja suurempi fyysinen koko.

VRCF:n foorumien kautta bongasin Jyväskylän tienoolta B230 K-lohkon vuosimallia -89.
Parin puhelinsoiton jälkeen hakureissu oli suunniteltu, mitä aloinkin hyvän ystäväni kanssa 
suorittamaan.

Lohko oli hyvin varastoitu lämpimään tilaan säältä suojaan, sylinterit olivat hyvässä kunnossa samoin laakerit ja kampiakseli.

Lohkosta kiitos: Veksi


For a block I had chosen a B230 from -89 onwards.
The reason for this is better location and size of the thrust bearing.

From the VRCF -forums I spotted a B230 K-block -89 near Jyväskylä.
After a few phone calls the retrieval had been planned, which I started to fulfill with my dear friend.

The block was well stored in a heated room safe from the weather, the cylinders were in nice condition as well as the bearings and crankshaft.